Organizacja eventów: konto w systemie meeting.pl
Po zarejestrowaniu i zalogowaniu w systemie zobaczysz swoje imię i nazwisko tuż obok przycisku WYLOGUJ SIĘ .
Wybór dowolnej pozycji z rozwijanej listy przeniesie Cię do obszaru administracyjnego MOJE KONTO.
W tym miejscu możesz skorygować swoje dane, dane firmy oraz zmienić hasło. Znajdziesz tu także informacje na temat płatności oraz listę osób przypisanych do Twojego konta.
W systemie dostępne są dwa typy kont (poziomy uprawnień): Organizator – Administrator i Organizator – Pracownik. Szczegóły poniżej:
Uprawnienia | Administrator | Pracownik |
dostęp do wszystkich zapytań ofertowych | TAK | NIE* |
dostęp do wszystkich ofert Obiektów | TAK | NIE |
dodawanie nowych osób | TAK | NIE |
dodawanie nowych zapytań ofertowych | TAK | TAK |
anulowanie dostępów osób | TAK | NIE |
zmiana uprawnień (typ konta) | TAK | NIE |
*Dostęp tylko do stworzonych przez Ciebie zapytań i tych, w których jesteś osobą kontaktową.
Będąc administratorem masz możliwość zarządzania uprawnieniami pracowników.
Aby zoptymalizować korzystanie z systemu, w zakładce PULPIT umieściliśmy skróty do wybranych funkcjonalności: Szybki dostęp, Ostatnie wiadomości, Ostatnie odpowiedzi, Płatności. Niektóre z nich będą niewidoczne bądź niedostępne jeśli dysponujesz poziomem uprawnień Organizator – Pracownik.