Organizacja eventów: konto w systemie meeting.pl

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu w systemie zobaczysz swoje imię i nazwisko tuż obok przycisku WYLOGUJ SIĘ .

Wybór dowolnej pozycji z rozwijanej listy przeniesie Cię do obszaru administracyjnego MOJE KONTO.

W tym miejscu możesz skorygować swoje dane, dane firmy oraz zmienić hasło. Znajdziesz tu także informacje na temat płatności oraz listę osób przypisanych do Twojego konta.

W systemie dostępne są dwa typy kont (poziomy uprawnień): Organizator – Administrator i Organizator – Pracownik. Szczegóły poniżej:

Uprawnienia Administrator Pracownik
dostęp do wszystkich zapytań ofertowych TAK NIE*
dostęp do wszystkich ofert Obiektów TAK NIE
dodawanie nowych osób TAK NIE
dodawanie nowych zapytań ofertowych TAK TAK
anulowanie dostępów osób TAK NIE
zmiana uprawnień (typ konta) TAK NIE

*Dostęp tylko do stworzonych przez Ciebie zapytań i tych, w których jesteś osobą kontaktową.

Będąc administratorem masz możliwość zarządzania uprawnieniami pracowników.
Aby zoptymalizować korzystanie z systemu, w zakładce PULPIT umieściliśmy skróty do wybranych funkcjonalności: Szybki dostępOstatnie wiadomościOstatnie odpowiedziPłatności. Niektóre z nich będą niewidoczne bądź niedostępne jeśli dysponujesz poziomem uprawnień Organizator – Pracownik.