Korzyści wynikające z używania systemu meeting.pl:

  • TANIEJ: oszczędność pieniędzy nawet do 30% wynikająca z optymalizacji procesu, czytelnej analizy porównawczej i efektywniejszych negocjacji.
  • SZYBCIEJ: cały proces zakupu wydarzenia, od wyszukania Obiektów, poprzez wysłanie zapytania, analizę porównawczą ofert i raporty, negocjacje po wybór najlepszej oferty może zająć tylko 23 minuty w porównaniu do tradycyjnych metod zakupu! Możesz wybierać z ponad tysiąca różnorodnych obiektów w jednym miejscu: hotele butikowe i konferencyjne, sieciowe i niezależne, restauracje, bary, a nawet żaglowiec!
  • TRANSPARENTNIE: gwarantujemy pełną przejrzystość procesów przeprowadzanych za pomocą meeting.pl.

Niektóre z pozostałych zalet serwisu meeting.pl:

  • wyszukiwanie Obiektów po lokalizacji na mapie lub odległości od określonego adresu
  • przejrzyste profile Obiektów zawierają pełne dane teleadresowe, adresy stron www, informacje dotyczące sal, terenów rekreacyjnych i wystawienniczych (m.in. opisy, dokładne wymiary, pojemności w różnych ustawieniach, zdjęcia, plany), menu i innych usług dostępnych w Obiekcie
  • obliczanie odległości Obiektu od określonego adresu
  • intuicyjny kreator zapytań ofertowych
  • analiza porównawcza ofert
  • wszystkie dane dotyczące ofert i Obiektów są dostępne przez cały czas o każdej porze
  • brak pośredników w rozmowach z Obiektami – można je prowadzić zarówno tradycyjnie przez telefon lub email (nie ukrywamy danych kontaktowych przedstawicieli Obiektów) jak i poprzez komunikator dostępny w systemie
  • jednolity format ofert od różnych Obiektów
  • oferty i raporty dostępne w formatach PDF i Excel
  • możliwość wyboru menu przez Organizatora z propozycji przedstawionych przez Obiekt, połączona z automatyczną aktualizacją oferty i kosztorysu.