Jak to działa?


Wybór Obiektów

Organizator rozpoczyna tworzenie zapytania ofertowego od wyszukania Obiektów, spełniających jego kryteria, m.in.: kategorię, położenie, dostępność określonych usług w Obiekcie. Organizator może również wyszukać Obiekty po ich lokalizacji na mapie lub odległości od określonego adresu. Wyniki wyszukiwania są pokazane w przejrzysty sposób i umożliwiają zapoznanie się ze szczegółami każdego z Obiektów. Następnie Organizator wybiera Obiekty (maksymalnie 5), do których wyśle swoje zapytanie.


Stworzenie zapytania ofertowego

Organizator po wybraniu interesujących go Obiektów wprowadza do kreatora zapytania usługi, które zostaną następnie wycenione przez Obiekty. Są to m.in. zakwaterowanie, sale konferencyjne i inne przestrzenie, usługi gastronomiczne i dodatkowe. Wprowadzane wymagania ułożone są chronologicznie, tak jak w przypadku każdego wydarzenia. Dzięki temu tworzenie zapytania w meeting.pl jest proste i szybkie.


Wysłanie zapytania

Zapytanie zostaje wysłane do wybranych Obiektów natychmiast po kliknięciu przez Organizatora przycisku „Wyślij”. Osoby zajmujące się w Obiektach tworzeniem ofert otrzymują powiadomienie e-mail o nowym zapytaniu i mogą niezwłocznie przystąpić do sprawdzenia dostępności i przygotowania oferty.


Otrzymanie ofert

Dzięki autorskiemu algorytmowi meeting.pl i automatyzacji procesu odpowiedzi na zapytanie, stworzenie oferty zajmuje Obiektowi jedynie kilka minut.

Na skrzynkę email Organizatora spływają jedynie powiadomienia o udzieleniu odpowiedzi przez kolejne Obiekty, a wszystkie szczegóły ofert razem z cenami dostępne są w systemie meeting.pl. Pozwala to na szczegółową analizę porównawczą wszystkich ofert i efektywne negocjacje z Obiektami.

System umożliwia również przygotowanie ofert, w których Organizator może samodzielnie dokonać wyboru menu z różnych propozycji przedstawionych przez Obiekt. Wszystkie zmiany aktualizują ofertę i ceny w czasie rzeczywistym.


Analiza porównawcza

Wszystkie oferty przechowywane są w systemie meeting.pl co pozwala Organizatorowi na porównanie ich w łatwy i efektywny sposób. Może tego dokonać online oraz za pomocą raportów w formacie Excel lub PDF.

Panel negocjacyjny online w czytelny sposób pokazuje różnice pomiędzy poszczególnymi ofertami, co wpływa na szybkość i skuteczność negocjacji.


Negocjacje i ustalenia szczegółowe

System meeting.pl pozwala na prowadzenie negocjacji z Obiektami w różnorodny sposób: korzystając z tradycyjnych narzędzi jak telefon czy email, ale również poprzez innowacyjny komunikator meeting.pl.

Zarówno historia rozmów prowadzonych przez komunikator jak i dane kontaktowe przedstawicieli Obiektów są zawsze dostępne dla Organizatora.