Masz

Dołącz. Ofertuj. Zyskaj.

Internetowy system zakupu usług konferencyjno-eventowych.

Pozyskasz nowych klientów

- profesjonalnych organizatorów kongresów, konferencji, wydarzeń.


Zaoszczędzisz czas

- potrzebny na przygotowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.

Czym jest meeting.pl?

Meeting.pl to internetowy system zakupu usług konferencyjno-eventowych – nowe narzędzie dedykowane branży wydarzeń i spotkań, ułatwiające komunikację pomiędzy organizatorami wszelkiego rodzaju kongresów, konferencji, spotkań oraz wydarzeń, a obiektami oferującymi usługi w tym zakresie.

Nie pobieramy żadnych opłat za rejestrację oraz zamieszczenie oferty w systemie. Pracujemy wyłącznie w modelu SUCCESS FEE.


Dlaczego warto?

Nowy, profesjonalny kanał sprzedaży.

Meeting.pl prezentuje ofertę starannie wyselekcjonowanych obiektów, co pozwala na ich efektywną promocję. Oferta ogólna obiektu jest przedstawiona w sposób szczegółowy i logiczny, dzięki czemu organizatorzy mogą łatwo odnaleźć interesujące ich informacje i wysłać zapytanie ofertowe do obiektu spełniającego kryteria wyszukiwania. W ten sposób obiekty zyskują nowy kanał sprzedaży, a co za tym idzie możliwość pozyskania nowych klientów.

Koszty promocji platformy (pozyskiwanie klientów) pozostają po stronie meeting.pl.

Nowy, profesjonalny kanał sprzedaży.

Obecność w bazie rekomendowanych obiektów

Obecność w bazie rekomendowanych obiektów

Stawiamy na jakość. W naszej bazie znajdują się starannie wyselekcjonowane obiekty. Dzięki temu organizatorzy konferencji, imprez, spotkań będą mieli możliwość wysłania zapytań ofertowych tylko do obiektów spełniających ich kryteria.


Jednolity i szczegółowy schemat zapytania ofertowego – koniec z niedomówieniami!

Jednolity i zrozumiały schemat zapytania ofertowego otrzymany od organizatora sprawi, że odpowiedź zajmie pracownikowi obiektu od 1 do 5 minut

Jednolity i szczegółowy schemat zapytania ofertowego – koniec z niedomówieniami!

Oferta wielowariantowa

Oferta wielowariantowa

System umożliwia przedstawicielom obiektów przygotowywanie ofert wielowariantowych. Dotyczy to przede wszystkim propozycji gastronomicznych, które jako znacząca pozycja w budżecie często decydują o ostatecznym wyborze dostawcy. Organizator przy pomocy odpowiedniego kreatora może samodzielnie modyfikować ofertę wybierając spośród wielu różnych propozycji. System automatycznie przelicza ceny i aktualizuje ofertę w czasie rzeczywistym.


Możliwość prowadzenia bezpośrednich negocjacji online

Panel komunikacji online umożliwia bezpośredni kontakt pomiędzy pracownikiem obiektu a organizatorem. To alternatywa dla czasochłonnych spotkań, negocjacji i wymiany szczegółowej korespondencji. Pełna kontrola nad panelem oraz możliwość szybkiego udzielenia odpowiedzi w przypadku braku dostępności miejsc, modyfikacji oferty i dodawania bieżących uwag znacznie poprawiają efektywność pracy.

Możliwość prowadzenia bezpośrednich negocjacji online

Jak działa meeting.pl?