Menu
Close

Rejestracja

Close

Nowy odcień czerwieni w hotelarstwie

head 1

15 kwi Nowy odcień czerwieni w hotelarstwie

Nowa odsłona znanej marki czyli nowy kolor w wachlarzu usług jakie oferuje jedna z największych kompani hotelowych na świecie Carlson Rezidor Hotel Group. Globalny zasięg marki obejmuje liczbę 1 400 hoteli w 115 państwach świata, w tym obiektów w trakcie budowy...

Do marki Carlson należą: Quorvus Collection, Radisson Blu®, Radisson®,  Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM , a od niedawna także Radisson RED. Nowa marka to jednocześnie nowa koncepcja pobytu w hotelu, w myśl której Radisson RED łączy sztukę, muzykę oraz modę.

Podstawowe udogodnienie to aplikacja „RED App” – przy pomocy której goście mogą wymieniać się muzyką i zdjęciami, zamówić posiłek lub uzyskać pomoc wirtualnego konsjerża. We wspólnych pomieszczeniach porównywanych przez projektantów do przestrzeni „pszczelego ula” (Social hives) goście mają możliwość obejrzenia czasowej wystawy sztuki lub posłuchać muzyki granej na żywo przez DJ’a.

Pierwszy obiekt nowej marki zostanie otworzony w Brukseli lada dzień  – 18 kwietnia 2016, w samym centrum miasta: 100 m od Parlamentu Europejskiego i dworca kolejowego Bruxelles-Luxembourg, kilometr od Muzeum Magritte’a i niedaleko muzeum Musée d’Ixelles (600 metrów) – trudno o lepszą lokalizację.

Można pokusić się o stwierdzenie, że będzie to obiekt dopasowany do obecnego szybkiego tempa życia a rytm działania obiektu zbliży się do tempa bicia naszych serc. Lecimy – obyśmy nie dostali zadyszki!

DISCOVER RED

https://www.radissonred.com/about/

Źródło: radissonred.com

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail