Menu
Close

Rejestracja

Close

Zbuduj swoją markę osobistą profesjonalnego event plannera – Część II

Marka osobista_blog_II

29 paź Zbuduj swoją markę osobistą profesjonalnego event plannera – Część II

Część I tekstu znaleźć można tutaj.

Zdefiniuj detale

Zwróć się do przyjaciół z branży, którzy dobrze Cię znają i poproś aby wskazali obszary, w których według nich jesteś najlepszy. Niech podpowiedzą Ci jakie są Twoje mocne strony – czy są to Twoje umiejętności komunikacyjne, logistyka, czy może nieprzeciętna kreatywność w tworzeniu koncepcji? Włącz te cechy do promocji swojej marki
i staraj się konsekwentnie wyróżniać te obszary. Pamiętaj, że wszystko co robisz tworzy esencję Twojej marki osobistej – jest to zarówno Twój wygląd, sposób w jaki porozumiewasz się z innymi jak i Twoja obecność
na rynku.

Nie bój się innowacyjności

Wielu sławnych przedsiębiorców wychwalało zasługi innowacyjności, ponieważ to właśnie ona odróżnia lidera od naśladowcy. Wyjdź ze swojej strefy komfortu i gdy po evencie usłyszysz uporczywy głos w swojej głowie mówiący „żałuję, że nie zrobiłem tego inaczej”, posłuchaj go, przeanalizuj, a swoje przemyślenia wdróż podczas kolejnej imprezy. Zostanie to z pewnością zauważone. Bierz udział w tylu wydarzeniach, w ilu to możliwe – bez względu
na to, czy jest to koncert, impreza charytatywna czy otwarcie wystawy. Pozwól się zainspirować, zbieraj plony swoich wysiłków, podążaj za najnowszymi trendami branżowymi i czytaj tematyczne blogi – tam również możesz znaleźć wiele ciekawych inspiracji. Jednym z blogów poświęconych tematyce eventowej, którego warto śledzić jest: www.meeting.pl/blog.

Zaistniej w mediach społecznościowych

Osiągnąłeś swoje cele, masz jasny obraz swojej marki osobistej i zidentyfikowałeś swój rynek docelowy. Nadszedł czas na marketing. Stwórz swoją stronę internetową, sieć kontaktów zbuduj w oparciu o media społecznościowe, twórz posty i je publikuj. Możesz korzystać z takich narzędzi jak Facebook, Twitter, Instagram czy LinkedIn. Możesz również dołączyć do świata blogerów. Znajdź sposób by podzielić się publicznie swoją wiedzą. Korzystaj z hashtagów, które będą kojarzyć się z Tobą i wrzucaj zdjęcia z eventów, które organizowałeś, które podkreślą Twój profesjonalizm lub Twoje unikalne, kreatywne podejście. Pamiętaj by być spójnym, godnym zaufania i autentycznym.

I nie zapomnij! Odkrywając swoją markę osobistą powinieneś dobrze się przy tym bawić. Energia i pasja, którymi emanujesz sprawią, że Twoi klienci, nie tylko będą chcieli z Tobą pracować, ale przede wszystkim będą musieli!

Więcej: http://bit.ly/1kun8W5

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail