Menu
Close

Rejestracja

Close

Zbuduj swoją markę osobistą profesjonalnego Event Plannera – część I

Marka osobista_blog

22 paź Zbuduj swoją markę osobistą profesjonalnego Event Plannera – część I

W ostatnim czasie na popularności zyskuje temat budowania marki osobistej. Prowadzone są szkolenia i warsztaty wspomagające tę umiejętność. Społeczeństwo dojrzewa i poszczególne jednostki powoli zaczynają zdawać sobie sprawę, że niezwykle ważne jest ustalenie własnych wartości oraz tego kim się jest.

Coraz większa chęć budowania własnej marki wśród osób z branży eventowej i nie tylko, powoli staje się tendencją, co niezwykle cieszy. Świadomość siebie, swoich umiejętności i ograniczeń ma pozytywny wpływ na biznes. Podobnie wygląda sytuacja, jeżeli chodzi o pozycjonowanie siebie jako profesjonalnego Event Plannera.

Planowanie eventów jest Twoją pasją i jesteś gotowy, by wejść na wyższy poziom, stworzyć swoją markę w branży. Jednak masz poczucie, że jesteś tylko płotką w oceanie pełnym rekinów – Twoich konkurentów z wieloletnim doświadczeniem. Jak więc można zbudować swoją unikalną markę osobistą na rynku?

Poniżej kilka wskazówek, jak wypłynąć na wielkie wody.

Na początku jesteś Ty

Zacznij myśleć jak możesz wyróżnić się z tłumu. Jakie są Twoje mocne strony, jaka jest Twoja wizja przyszłości i jakie kluczowe elementy Twojej marki, mogą zwrócić na Ciebie uwagę innych.
Jako Event Planner powinieneś podkreślić swoją obecność na rynku. Wykreuj swój sposób pracy, wybierz eventy,
na których się skupisz, i pamiętaj o zasobach, które musisz zebrać, chcąc zachęcić konkretnych odbiorców.
I jeszcze jedno – zacznij powoli. Martwienie się zbyt mocno o swoją konkurencję jest bezowocne ( w morzu zawsze będzie większa ryba).

Dalej są Twoi klienci

Budując relacje nie oszczędzaj swojego czasu. Pierwszym krokiem jest zrozumienie czego oczekują Twoi klienci. Porzuć wszelką pretensjonalność, bądź możliwie dostępny, zachowuj się jak partner, zachowaj cierpliwość i pamiętaj o planowaniu. Pozwól swoim klientom zobaczyć Twoją konsekwentność i entuzjazm, nawet podczas ciężkich dni.
Organizowanie wydarzeń non-profit może być doskonałą okazją do nauki. Musisz być kompetentny w kwestiach komunikacji, pewny siebie podczas negocjacji i przygotowany na to, że Twoja wiedza i doświadczenie będą testowane do granic możliwości w wyjątkowo ciężkich okolicznościach.
Kluczem jest wartość dodana w postaci tworzenia pozytywnych wspomnień. Jeżeli Twoi klienci zobaczą Twoją pasję, wrócą do Ciebie.

Zobacz dalej >>

Źródło: foundationeducation.edu.au

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail