Menu
Close

Rejestracja

Close

Personal branding z Markiem Parzydło – podsumowanie spotkania

mpi_blog1

25 wrz Personal branding z Markiem Parzydło – podsumowanie spotkania

Warsztat budowania marki osobistej, organizowany przez MPI Poland Club zgromadził około 50 przedstawicieli branży eventowej z całej Polski, którzy z zapałem charakterystycznym dla tej dziedziny, w zespołach wspólnie opracowywali zadania, zlecone przez trenera – Marka Parzydło.

Spotkanie odbyło się 24 września w Studiu Skandal mieszczącym się przy ulicy Sienkiewicza w Warszawie. Miejsce sprzyjało kreatywności i rozwijaniu kontaktów, na co bardzo duży nacisk położyli organizatorzy. O podniebienia gości zatroszczył się Mazurkas Catering 360˚.

Marek Parzydło przybliżył uczestnikom warsztatów teorię związaną z postrzeganiem i ocenianiem siebie oraz komunikowaniem siebie na zewnątrz. Za punkt wyjścia posłużyła teza mówiąca o tym, że „każdy ma jakąś markę”. Każdy posiada jakieś zasoby wewnętrzne, które są kształtowane przez nas samych lub przez otoczenie. Sposób jaki wybierzemy, w dużej mierze stanowi o tym, czy uda nam się stworzyć oryginał, czy będziemy jedynie powielaną wielokrotnie kopią innych.

Prowadzący zwrócił uwagę słuchaczy również na to, że określenia „marka osobista” oraz „wizerunek” nie są tożsame. Marka to wnętrze i właśnie temu zagadnieniu poświęcone były wykłady. Niezmiernie ważne jest aby ustalić „kim się jest”, jakie wyznajemy wartości, co nas motywuje, a następnie zastanowić się co i w jaki sposób komunikujemy na zewnątrz. Zarządzanie sobą wiążę się z tym, co możemy zaproponować innym, jakie wartości im oferujemy. Profesjonalnie nazywa się to pozycjonowaniem siebie. Nasza marka powinna być zaadresowana do konkretnych odbiorców. W związku z tym należy również odpowiednio dobrać komunikat, tak aby dotarł jedynie do wybranych osób. Pamiętać trzeba również, że w komunikacji odpowiadamy za efekty, nie za intencje.

 

Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest spójność. Odbiorcy bardzo szybko wykryją fałsz, nieprawdziwe zachowanie czy sztuczność przekazu. To jak postrzegamy siebie powinno być zgodne z tym jak jesteśmy postrzegani przez innych.

Oczywistym uzupełnieniem teorii były warsztaty. Ćwiczenia pozwoliły nie tylko lepiej poznać siebie, poznać się wzajemnie, ale również wspólnie zastanowić nad oczekiwaniami klientów, jak możemy stać się dla nich jeszcze lepsi oraz przemyśleć jakie cechy tworzą eksperta.

Wszystko to miało na celu pomóc uczestnikom umocnić swój wpływ na otoczenie, aby odnosić jeszcze większe sukcesy na gruncie zawodowym dzięki silnej marce osobistej.

Marek Parzydło
CEO Personal Brand Institute. Personal brand coach. Executive coach. Trener biznesu. Doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji, przywództwa. Absolwent Wydziału Socjologii UW. Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami i zespołami ludzkimi w innowacyjnym środowisku nowych technologii i mediów. Odpowiadał za rozwój nowych produktów, usług i akwizycje m.in. w Grupie Onet, Grupie TVN i Grupie Agora. CEO Goldbach Poland, lidera reklamy internetowej w Polsce i członek międzynarodowego zarządu OpBoard Goldbach Group w Zurichu. Prywatnie mąż Joanny, ojciec Janka i Olka, miłośnik gitar elektrycznych i maratończyk.

Zobacz więcej zdjęć.

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail