Menu
Close

Rejestracja

Close

7 powodów, dla których powinieneś dodać meeting.pl do strategii sprzedaży swojego obiektu

7-powodow-ob

13 sie 7 powodów, dla których powinieneś dodać meeting.pl do strategii sprzedaży swojego obiektu

Meeting.pl to nowoczesna platforma zakupu usług konferencyjno-eventowych, z której korzysta coraz więcej firm organizujących eventy na terenie całej Polski. Dla organizatora to znaczne ułatwienie pracy i oszczędność czasu przeznaczanego na proces zakupu eventów. Kolejne hotele i inne obiekty dodają meeting.pl do swojej strategii sprzedaży.

1. Stwórz dla siebie nowy kanał sprzedaży

Meeting.pl to nowy kanał sprzedaży, który może przynieść dodatkowe przychody. Przy obecnym zadłużeniu branży hotelarskiej, które według danych Krajowego Rejestru Długów wynosi ponad 30 mln złotych wiele obiektów powinno rozważyć dodatkowe źródła przychodu, które opierają się na bezpośredniej współpracy pomiędzy obiektem a klientem końcowym. Meeting.pl może być doskonałym rozwiązaniem na nierównomierny popyt na usługi oraz sezonowość, a także na penetrację rynku, na którą wiele obiektów nie może sobie pozwolić.

2. Zyskaj nowych klientów

Z meeting.pl korzysta obecnie ponad ćwierć tysiąca organizatorów. Z dnia na dzień przybywają nowi, którzy widzą, że to innowacyjne narzędzie ułatwia im pracę i oszczędza czas przeznaczany na proces zakupu wydarzeń. Dołącz do systemu meeting.pl i pozwól się odnaleźć. Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo wypełnisz profil swojego obiektu, im więcej atrakcji i możliwości pokażesz, tym masz większe szanse na pozyskanie klienta.

3. Bądź transparentny

Korzystając z systemu meeting.pl komunikujesz, że jesteś całkowicie transparentny. Twoje dane są jawne dla klienta, a działania – zgodne z obowiązującym prawem. To także informacja dla organizatora, że nic przed nim nie ukrywasz.
Nie musisz również obawiać się niedomówień w związku z odpowiedziami na oferty. Możliwość wyboru statusu pozwala zainteresowanym sprawdzić na jakim etapie odpowiedzi na zapytanie obecnie jesteś.

4. Negocjuj

Negocjacje z klientem poprzez platformę meeting.pl są jak najbardziej możliwe. W końcu takimi prawami rządzi się rynek. Meeting.pl daje narzędzia niezbędne do dyskusji o warunkach i cenach wydarzenia oraz poszczególnych usług. W każdej chwili możesz wrócić do historii negocjacji i sprawdzić wcześniejsze ustalenia.

5. Gwarancja szczegółowych zapytań

Systemowy nadzór nad składanym przez klienta zapytaniem ofertowym i konieczność uzupełnienia wymaganych pól gwarantuje, że brief od organizatora jest bardzo szczegółowy i czytelny. Nie musisz tracić czasu na „wyciąganie” od klienta niezbędnych informacji do przygotowania wyceny.

6. Wesprzyj promocję obiektu

Meeting.pl prowadzi szereg działań marketingowych w postaci m.in. bloga branżowego, regularnych newsletterów wysyłanych do organizatorów wydarzeń, aktywności w mediach społecznościowych, konkursów dla najlepszych sprzedawców i obiektów. Akcje te mają na celu wsparcie promocji współpracujących z systemem obiektów.

7. Innowacyjne rozwiązania technologiczne

Autorski algorytm, na którym oparty został system meeting.pl daje niespotykane dotąd na polskim rynku możliwości. Narzędzie łączy cechy wyszukiwarki obiektu, porównywarki cen z portalem rezerwacyjnym. Technologia jest sprzymierzeńcem obiektów hotelowych i ma naprawdę nieograniczone możliwości. Szkoda byłoby z nich nie skorzystać.

 Zobacz dalej.

 

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Przykro nam, w chwili obecnej nie ma możliwości dodania komentarza.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail