Menu
Close

Rejestracja

Close

Rozwój polskiego hotelarstwa

hotele_diament

10 sie Rozwój polskiego hotelarstwa

Końcówka 2014 i pierwsze półrocze 2015 roku to okres szczególnej aktywności sieci Hotele Diament. Najważniejszym wydarzeniem było przejęcie sieci StyleHotels. Spółka konsekwentnie rozwijała się również w innych obszarach, m.in. angażując się w innowacyjne projekty edukacyjne, poszukując atrakcyjnych obszarów pod inwestycje, a także stawiając na nowe obszary działalności.

Intensywny wzrost

Dzięki największej na polskim rynku hotelarskim transakcji przejęcia, zakończonej w pierwszej połowie 2015 roku, spółka Hotele Diament zwiększyła swój potencjał miejsc noclegowych o blisko 40%. Stała się tym samym właścicielem dodatkowych trzech i długoterminowym najemcą dwóch, atrakcyjnie położonych obiektów na terenie Górnego Śląska, które następnie przeszły proces kompleksowego rebrandingu. Złożyły się na niego zmiany nazw, działania wizerunkowe, kampanie informacyjne oraz wdrożenie efektywnego systemu zarządzania i komunikacji marketingowej. Przekształcona została także struktura organizacyjna przejętych hoteli, z wykorzystaniem potencjału pracowników, którzy automatycznie zostali zatrudnieni w Hotelach Diament.

Zwiększeniu zasobów Sieci do ponad 2 tysięcy miejsc noclegowych z pewnością sprzyjał zwyżkowy trend w obszarze turystyki biznesowej. Polska staje się coraz ważniejszym punktem na mapie gospodarczej Europy, a region Górnego i Dolnego Śląska, gdzie spółka Hotele Diament S.A posiada obiekty, od kilku lat intensywnie się rozwija. Doskonałym przykładem może być otwarcie Międzynarodowego Centrum Kongresowego, które znacząco wpłynęło na zwiększenie atrakcyjności nie tylko Katowic, ale całej aglomeracji śląskiej, zwłaszcza wśród osób podróżujących służbowo. Dlatego oprócz zmian wprowadzonych w obiektach przejętych w pierwszym kwartale roku, zmodernizowany został także jeden z kluczowych hoteli Sieci: Park Hotel Diament Katowice, którego infrastruktura została dostosowana do potrzeb gości biznesowych, a wygląd wnętrz wpisał się w industrialny charakter regionu.

Plany rozwoju

Na drugą połowę 2015 i początek 2016 roku Spółka zakłada dalszą ekspansję marki na rynku i rozwój, poprzedzony systematycznym poszukiwaniem nowych, atrakcyjnych lokalizacji.  Planowane są  kolejne inwestycje Sieci w innych regionach Polski, w tym m.in. zakup nieruchomości gruntowej pod budowę co najmniej 200-pokojowego hotelu lub zakup istniejącego obiektu hotelarskiego na terenie Warszawy.

– Stawiamy na rozwój, poparty mocną marką Hotele Diament – mówi Rafał Bakalarski, Prezes Zarządu Hotele Diament S.A.

 

Więcej: hotelediament.pl

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Przykro nam, w chwili obecnej nie ma możliwości dodania komentarza.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail