Menu
Close

Rejestracja

Close

Nowe funkcjonalności systemu meeting.pl

nowe_funkcje_PL_848_200

07 lip Nowe funkcjonalności systemu meeting.pl

Określenia jak nowinki technologiczne, nowe technologie czy nowoczesne rozwiązania odmieniane są przez wszystkie przypadki praktycznie w każdej branży. Jednak bez tego ani rusz. Technologia zdominowała funkcjonowanie wszystkich obszarów gospodarki. Wielu stwierdzi, że to kolejny truizm. Możliwe. Każdy natomiast chce skrócić czas pracy, każdy poszukuje oszczędności, każdy chciałby możliwie ułatwić sobie wykonywanie obowiązków. A gdy trwoga – na ratunek przychodzi nic innego jak rzeczona technologia.

Błyskotliwych pomysłów pojawia się coraz więcej. Technologia ma coraz szersze zastosowanie. Pozwala sięgać coraz głębiej. Platforma zakupu usług konferencyjno-eventowych, meeting.pl, również oparta została na tego typu inteligentnych rozwiązaniach. Już sam algorytm, który wykorzystuje system wart jest szerszego omówienia. Jednak to temat na osobny artykuł. Najważniejsze to wiedzieć,
że dzięki kilku wzorom matematycznym wyszukiwanie obiektu na konferencje zajmuje jedynie krótką chwilę.

Autorzy systemu meeting.pl nie spoczęli jednak na laurach i poszukują kolejnych rozwiązań, które ułatwią pracę każdego event managera. System nieustannie jest rozwijany. Przybywa innowacyjnych funkcjonalności, co spotyka się z pozytywną opinią użytkowników, którym przypadają do gustu rozwiązania zastosowane przez autorów platformy.

1. Raporty

Zaawansowane funkcje systemu pozwalają na generowanie dedykowanych raportów, które stanowią nieocenione wsparcie bieżących działań. Raporty, dostarczane przez system meeting.pl w dwóch formatach – pdf oraz xls, dają możliwość wyeksportowania analizy porównawczej oraz stworzenia pełnych ofert wraz z menu wszystkich obiektów.

Lista raportów w formacie pdf:

  • Zapytanie ofertowe
  • Raport ogólny z wyboru dostawcy/obiektu na wydarzenie
  • Raport szczegółowy z wyboru dostawcy/obiektu na wydarzenie
  • Raport szczegółowy oferty dostawcy/obiektu

Lista raportów w formacie xls:

  • Eksport treści zapytania
  • Szczegółowa analiza porównawcza ofert

2. Klonowanie zapytania ofertowego

Organizator ma teraz możliwość wykorzystania wcześniej dodanego zapytania ofertowego bez potrzeby ponownego wprowadzenia danych. Nadal jednak istnieje możliwość edycji poszczególnych danych.

klonuj zapytanie

 

3. Zmiana treści zapytania

Organizator po wysłaniu zapytania ma teraz  możliwość modyfikacji treści danego zapytania np: dodanie kolejnego posiłku bądź zmiana liczby osób.

zmien tresc zapytania

 

4. Dodawanie obiektów do istniejącego zapytania

Organizator po wysłaniu zapytania ma teraz możliwość dodania kolejnych obiektów do wysłanego wcześniej zapytania ofertowego.

 

dodaj nowe obiekty-2

 

5. Tutoriale

W serwisie pojawiły się również nowe, oparte na profesjonalnie przygotowanym scenariuszu tutoriale – zarówno dla obiektów jak
i organizatorów. Lektor krok po kroku przeprowadza użytkownika przez poszczególne etapy obsługi systemu:

Tutoriale dla organizatorów >>>:

  • Jak rozpocząć pracę z meeting.pl?
  • Jak stworzyć zapytanie ofertowe?
  • Negocjacje i wybór obiektu w meeting.pl
  • Jak wysłać ofertę w odpowiedzi na otrzymane zapytanie?

Tutoriale dla obiektów dostępne po zalogowaniu w systemie:

  • Wprowadzenie do systemu.
  • Jak stworzyć profil obiektu?
  • Jak odpowiedzieć na zapytanie?
SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Przykro nam, w chwili obecnej nie ma możliwości dodania komentarza.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail