Menu
Close

Rejestracja

Close

Wywiad z Miłoszem Stanisławskim, dyrektorem generalnym Sound Garden Hotel

sound

19 maj Wywiad z Miłoszem Stanisławskim, dyrektorem generalnym Sound Garden Hotel

W branży eventowej robi zawrotną karierę, mimo, że ma zaledwie dwa lata. Jest nowoczesny i zaskakuje innowacyjnością.
SMART hotel Sound Garden, bo o nim mowa, przyciąga eventy różnego kalibru. Chętnie wybierany jest również jako miejsce spotkań branżowców. Kierownictwo nie boi się wyzwań i nowych rozwiązań. Hotel pozyskując wydarzenia współpracuje również z platformą meeting.pl. O źródła sukcesów hotelu i o kilka innych szczegółów postanowiliśmy zapytać dyrektora generalnego – Miłosza Stanisławskiego
.

1. Od czego zaczyna Pan swój dzień pracy?

To będzie dość banalne – przeglądam raporty, robię inspekcję hotelu i centrum konferencyjnego, następnie spotykam się z kierownikami
i działem sprzedaży. Jeżeli razem z moim zastępcą – Marcinem Gałązka, jesteśmy w pracy tak wcześnie, że większość Gości jeszcze śpi
i pozwalają nam na to warunki, wskakujemy w trampki i robimy sobie 20 – 30 minut rozgrzewkowej sesji w tenisa stołowego. To nas wprowadza w nastrój zdrowej rywalizacji, dzięki czemu przez cały dzień mamy determinację aby wygrywać biznes z otaczającą nas konkurencją. Nasi pracownicy mają oczywiście taką samą możliwość ale chyba wybierają 30 minut więcej z poduszką.

2. Sound Garden dość mocno zaistniał w branży eventowej nie tylko jako obiekt, w którym organizowane
są różnego rodzaju wydarzenia, ale również jako miejsce spotkań branżowych. Czy było to celowe działanie, wpisane w strategię hotelu?

Oczywiście, że było to działanie celowe. Jeszcze na długo przed otwarciem Sound Garden Hotel Airport staraliśmy się  nawiązywać jak najlepsze relacje z branżą, mediami branżowymi, agencjami i stowarzyszeniami. W tym czasie otrzymaliśmy od nich wiele wsparcia merytorycznego i życzliwych wskazówek. Dzięki nim łatwiej było nam się odnaleźć i rozpocząć działalność hotelu bez bolesnych potknięć, które najczęściej przytrafiają się nowym obiektom. Możliwość organizacji spotkań branżowych w naszym „domu” to dla nas sposobność podziękowania za biznes jaki wspólnie robimy, wzbogacenia wiedzy i budowania relacji nie tylko w momentach kiedy jesteśmy
w potrzebie.

3. W Sound Garden odbywają się duże eventy, często z udziałem celebrytów. Z jakiej imprezy, organizowanej w hotelu, jest Pan szczególnie dumny?

Jestem dumny z każdego wydarzenia, zwłaszcza że często mówimy o eventach, które mieliśmy przyjemność gościć jako pierwsi lub jako jedyni w Polsce. W przypadku spotkań organizowanych przez nas radość jest podwójna, ponieważ dowodzi bardzo dużego zaangażowania, samodzielności i kreatywności mojego zespołu. W tym przypadku najlepsze wydarzenie jest zawsze to ostatnie – w tym roku to wieczór Ladies First inaugurujący otwarcie prawdopodobnie pierwszego w Polsce piętra hotelowego wyłącznie dla Pań. Oczywiście ta euforia trwa tylko do kolejnego eventu bo wiemy, że ten następny będzie jeszcze lepszy.

4. Jakie udogodnienia hotel oferuje swoim gościom? Jakie technologiczne rozwiązania zostały zastosowane
w obiekcie?

Po blisko dwóch latach działalności, ciężko mówić o innowacyjności zastosowanych rozwiązań i technologii. Jak spojrzymy na urządzenia jakie nosiliśmy w kieszeniach dwa lata temu, a jakie nosimy dziś wiemy, że czas na nowości nadchodzi bardzo szybko. Oczywiście nadal jesteśmy jedynym hotelem w Polsce z tak ergonomicznie zaprojektowanymi pokojami, akustyka w naszych salach jest nadal na poziomie niespotykanym w wielu hotelach konkurencyjnych, nasz bezpłatny i dostępny wszędzie Internet jest nadal prawdopodobnie najszybszym w Polsce (do 300Mb/s). Niemniej od siebie wymagamy już znacznie więcej i na pewno niebawem poinformujemy o zmianach.

5. Ladies Floor, czyli piętro dla kobiet, chwalone jest przez panie przebywające w hotelu podczas wszelkiego rodzaju spotkań. Skąd wziął się pomysł na wyróżnienie kobiet i stworzenie dla nich osobnej przestrzeni? Czym charakteryzuje się Ladies Floor?

Ladies Floor by Mera Spa Hotel to nasze najwyższe, najcichsze, najbezpieczniejsze piętro posiadające najlepsze widoki. Panie mieszkające na tym piętrze mogą relaksować się do woli na masujących fotelach przy odpowiednich dźwiękach, czytając książki lub przeglądając magazyny. W pokojach zainstalowaliśmy dodatkowe oświetlenie i lusterka do makijażu, a nasi Partnerzy (w tym nas siostrzany hotel Mera Spa w Sopocie) przygotowali pakiet zniżek na swoje usługi. Ponadto wymieniliśmy kosmetyki, a standardową wodę zamieniliśmy na Voda Collagen Beauty. Od początku staraliśmy się o to by Pań było u nas jak najwięcej i żeby miały u nas swoje wyjątkowe miejsce. Nasze starania przyczyniły się do tego, że kobiety stanowią już prawie połowę naszych Gości (co jest bardzo niespotykane w hotelach biznesowych), a to ekskluzywne piętro jest formą podziękowania z naszej strony. W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzenie jeszcze kilku ważnych elementów w trosce o zdrowie naszych Ladies.

6. Jaki w Pana opinii jest potencjał rynku hoteli SMART w Polsce? Czy jest miejsce na kolejne obiekty tego typu? Czy polski klient „dorósł” do takich hoteli?

Rozwiązania inteligentne pod względem technologicznym, ale również ekologicznym i life-stylowym przeżywają swoje złote czasy
w każdym sektorze. Konsumenci również w szeroko rozumianej branży turystycznej mają coraz bardziej zróżnicowane zainteresowania, przekonania i coraz bardziej świadomie realizują swoje budżety związane z zakupami i podróżami. Nie mogę powiedzieć, że rynek dorósł do korzystania z inteligentnych rozwiązań, bo świadczyłoby to o jakimś zakończonym procesie. Nie chciałbym też stwierdzić, że sama obecność hoteli inteligentnych przyczyni się do tego, że wszyscy zapragną z nich korzystać. Dorastanie branży i rynku w tym zakresie musi polegać na wzajemnej edukacji, promocji konkretnych zachowań i trendów, zmiany przyzwyczajeń a także komunikacji, która pozwoli
te zmiany zrozumieć. U nas jest to na bardzo dobrej drodze, a zaangażowanie największych sieci hotelowych i globalnych inwestorów
w podobne do nas projekty dowodzi ich potencjału.

7. Czym Sound Garden ponownie nas zaskoczy w najbliższym czasie?

Skoro mamy zaskoczyć, nie mogę zdradzić jakie są plany.

8. Jak ocenia Pan polską branżę eventową pod kątem innowacyjności spotkań?

Bez zmian – bardzo się cieszę, że zleceniodawcy poszukują pomysłów, rozwiązań albo przynajmniej profesjonalnego wsparcia, które dostarczy pomysły i rozwiązania wyróżniające ich spotkanie, a przede wszystkim zapewni odpowiednią jakość. Interes Sound Garden Hotel i innych nowoczesnych, designerskich i wyjątkowych miejsc mocno ucharakteryzowany jest obecnością klientów reprezentujących marki przywiązujące bardzo dużą wagę do wizerunku miejsca, produktu i usługi, z której korzystają. Ich budżety przeznaczone na spotkania w miejscach wyjątkowych są z reguły bardziej przychylne, ponadto jako venue zyskujemy dzięki ich obecności naturalną rekomendację dla naszych przyszłych klientów. Obok wyjątkowości i jakości miejsc, a raczej nawet ponad nimi nasi klienci stawiają
na relacje i profesjonalną realizację od zapytania po rozliczenie imprezy. To chyba cieszy najbardziej, bo posiadając taki wachlarz Asów
w swoim rękawie nie muszę martwić się o konkurencję ceną.

Serdecznie dziękuję za rozmowę.

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Przykro nam, w chwili obecnej nie ma możliwości dodania komentarza.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail