Menu
Close

Rejestracja

Close

10 podpowiedzi jak właściwie zaprezentować Obiekt Organizatorom wydarzeń

Okulary1

30 kwi 10 podpowiedzi jak właściwie zaprezentować Obiekt Organizatorom wydarzeń

Badania dowodzą, że 90% informacji, które docierają do mózgu to informacje wzrokowe, natomiast 65% ludzi to wzrokowcy.
Tym samym obraz wraz z tekstem stają się potężnym narzędziem, które właściwie wykorzystane powinno zagwarantować sukces.
To co widzimy ma wpływ na to, jaką akcję podejmiemy.

Właściwie wyeksponowana informacja może przykuć wzrok naszego klienta czy kontrahenta, zainteresować, zachęcić do zakupu. Wrażenia wizualne są motorem naszych działań. Te same mechanizmy wykorzystuje m.in. marketing internetowy. Korzystając z badań
nad mózgiem i wzrokiem człowieka, bazując na jego zachowaniach, tworzone są reklamy, budowane sklepy internetowe, projektowane firmowe strony www, a nawet kreowane fanpage’e na Facebook’u.

Mając taką wiedzę, warto jest zwrócić uwagę na profil swojego Obiektu opublikowany w systemie meeting.pl i zastanowić się jak można skuteczniej przyciągnąć uwagę Organizatora, jak pokazać się z najlepszej strony. Podpowiemy jak to zrobić.

Jak powinien wyglądać profil obiektu?

Profil powinien być w 100% uzupełniony. Oznacza to, że tam gdzie pojawia się pole do wypełnienia, należy je wypełnić, a tam gdzie można dodać zdjęcie – również należy to zrobić. Pozostawione puste miejsca nie wyglądają zachęcająco. Zastanówmy się co nas przyciąga – ciekawa treść czy wykropkowany formularz?

Przejdźmy zatem do poszczególnych zakładek.

Informacje podstawowe

W tym miejscu należy wpisać dane obiektu. Nie zapomnijmy o infrastrukturze konferencyjnej.

Opis i zdjęcia obiektu

W tej zakładce dodawany jest ogólny opis charakteryzujący obiekt oraz jego zdjęcia ogólne. Organizator ma jasno sprecyzowane cele. Dajmy mu więc jasno opisane informacje.
Aby profil wyglądał atrakcyjnie zdjęcia powinny być dobrej jakości, wielokolorowe. Warto dodać ich kilka. To w dużej mierze zdjęcia i gra kolorów przyciągają spojrzenia. Pamiętajmy jednak, żeby nie zamieszczać w tym miejscu zdjęć, które powinny znaleźć się w zakładkach dedykowanych.

Informacje szczegółowe

Warto pamiętać, by zaznaczyć wszystkie check-box’y, które dotyczą obiektu.

Zakwaterowanie

Jeżeli obiekt posiada zakwaterowanie należy zaznaczyć „tak”. Następnie wpisujemy niezbędne dane (liczba pokoi, struktura itp.)
oraz zaznaczamy wyposażenie pokoi. Łączna liczba pokojów w obiekcie musi zgadzać się z sumą poszczególnych typów pokojów. Pamiętajmy aby wpisać wszystkie dane, w tym także cenę. Tutaj również ważne są zdjęcia.

Sale konferencyjne

W tym miejscu należy dodać wszystkie sale, jakie posiada obiekt i opisać ich wszelkie dostępne konfiguracje. Uzupełnianie danych dotyczących sal konferencyjnych pochłania najwięcej czasu. Pamiętajmy jednak, że czas poświęcony na wypełnienie formularza to nic innego jak inwestycja.
Należy kliknąć „dodaj sale” i uzupełnić dane (nazwa, opis sali, cena, wymiary, dopuszczalna ilośc osób w poszczególnych ustawieniach), określić wyposażenie (warto jest dodać opisy przy wyposażaniu np.: marka, moc projektora lub rozmiary ekranu). Pamiętajmy również,
aby dodać zdjęcia oraz schematy techniczne (plany/rzuty) danej sali.

Restauracje i bary, powierzchnie wystawiennicze oraz tereny rekreacyjne

Wyżej wymienione zakładki uzupełniamy w analogiczny sposób, pamiętając przy tym, że zdjęcia i schematy powinny odnosić się
do prezentowanego elementu.

Gastronomia

W tym miejscu należy rozpisać osobno każde oferowane menu – minimum 5 propozycji. To bardzo ważne w momencie odpowiadania
na zapytanie ofertowe. Wyczerpująco rozpisane propozycje menu znacznie przyśpieszą proces odpowiadania na zapytania.
Oto co należy zrobić. Wybieramy np. „obiad”, klikamy DODAJ POZYCJĘ. Uzupełniamy nazwę np. Obiad bufetowy propozycja 1, w oknie OPIS opisujemy szczegółowe menu. Podajemy cenę i zaznaczamy odpowiednie okienka. Koniecznie dodajemy również zdjęcie poglądowe. Klikamy DODAJ POZYCJĘ. Analogicznie postępujemy z pozostałymi propozycjami i daniami.

Usługi dodatkowe

Tutaj należy dodać jak najwięcej, a optymalnie wszystkie usługi dodatkowe. Np. parking, basen, siłownie, internet premium i wszystko to, co może mieć znaczenie dla Organizatora. To kolejna możliwość, aby zaprezentować się z jak najlepszej strony.
Warunki dodatkowe
W tym miejscu uzupełniamy warunki płatności oraz anulacji.

Dodatkowe wskazówki:

– Nie zostawiaj kwestii odpowiedzi na zapytanie ofertowe na ostatnią chwilę – może się zdarzyć że proces negocjacji zakończy się wcześniej niż termin nadsyłania odpowiedzi.
– Upewnij się, że proponowane przez Ciebie elementy są odzwierciedleniem potrzeb klienta. Jeśli masz wątpliwości – pytaj.
– Zawsze czytaj notatki! Może okazać się, że Organizator zostawił dla Ciebie cenną uwagę
lub informację.
– Zanim zrezygnujesz skontaktuj się z Organizatorem na Forum – możliwe, że znajdziecie alternatywny termin lub porozumienie dotyczące elementów imprezy.
– Zawsze odpowiadaj na pytania klienta i sam nie bój się pytać!
– Koniecznie pamiętaj o ofercie wielowariantowej – zaproponowane dodatkowe opcje menu ułatwią proces negocjacji, ulepszą ofertę, umożliwią zwiększenie sprzedaży.

Osobom, które czują się niepewnie, mają wątpliwości dotyczące obsługi systemu lub po prostu chcą jak najefektywniej wykorzystać możliwości oferowane przez platformę meeting.pl, proponujemy profesjonalnie przygotowane filmy instruktażowe. Zachęcamy również do udziału w darmowych szkoleniach on-line. Zarówno filmy jak i szkolenia dostępne są dla Obiektów po zalogowaniu w systemie.

SHARE:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Brak komentarzy

Przykro nam, w chwili obecnej nie ma możliwości dodania komentarza.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail